Vero Moda rangerer nr. 6 i sin branche
Vero Moda rangerer nr. 38 af alle virksomheder i analysen
Vero Moda klarer sig bedst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"
Vero Moda klarer sig dårligst i kategorien "Marketing automation"
Analysen af Vero Modas digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
60 ud af 100
Brand efterspørgsel
60 ud af 100
Branding & USPer
65 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
48 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Vero Moda er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
42 ud af 100
Tillid
33 ud af 100
User Experience
74 ud af 100
Journey-sammenhæng
71 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
20 ud af 100
Vero Modas score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
60 ud af 100
Channelmix personalization
30 ud af 100
Privacy - consent, deletion
80 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Vero Moda tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
49 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
68 ud af 100
MA Tracking
50 ud af 100