Message rangerer nr. 5 i sin branche
Message rangerer nr. 26 af alle virksomheder i analysen
Message klarer sig bedst i kategorien "Marketing automation"
Message klarer sig dårligst i kategorien "Digital Profil"
Analysen af Messages digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
40 ud af 100
Brand efterspørgsel
20 ud af 100
Branding & USPer
55 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
52 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Message er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
60 ud af 100
Tillid
58 ud af 100
User Experience
71 ud af 100
Journey-sammenhæng
71 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
67 ud af 100
Messages score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
60 ud af 100
Channelmix personalization
40 ud af 100
Privacy - consent, deletion
100 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Message tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
53 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
56 ud af 100
MA Tracking
100 ud af 100