Vila rangerer nr. 2 i sin branche
Vila rangerer nr. 12 af alle virksomheder i analysen
Vila klarer sig bedst i kategorien "Data & AI"
Vila klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"
Analysen af customer experience & journey for Vila er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
42 ud af 100
Tillid
50 ud af 100
User Experience
70 ud af 100
Journey-sammenhæng
60 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
20 ud af 100
Vilas score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
80 ud af 100
Channelmix personalization
60 ud af 100
Privacy - consent, deletion
80 ud af 100
Analysen af Vilas digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
60 ud af 100
Brand efterspørgsel
60 ud af 100
Branding & USPer
64 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
60 ud af 100