Billig-Arbejdstøj rangerer nr. 4 i sin branche
Billig-Arbejdstøj rangerer nr. 19 af alle virksomheder i analysen
Billig-Arbejdstøj klarer sig bedst i kategorien "Marketing automation"
Billig-Arbejdstøj klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"
Analysen af Billig-Arbejdstøjs digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
40 ud af 100
Brand efterspørgsel
60 ud af 100
Branding & USPer
65 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
85 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Billig-Arbejdstøj er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
67 ud af 100
Tillid
58 ud af 100
User Experience
56 ud af 100
Journey-sammenhæng
80 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
20 ud af 100
Billig-Arbejdstøjs score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
60 ud af 100
Channelmix personalization
40 ud af 100
Privacy - consent, deletion
100 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Billig-Arbejdstøj tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
60 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
60 ud af 100
MA Tracking
60 ud af 100
Scoren for digital kundeanskaffelse for Billig-Arbejdstøj er beregnet på baggrund af, hvordan virksomheden klarer sig i de respektive kanaler på search og social-området.
Paid Social
50 ud af 100
Organic Social
42 ud af 100
Paid Search
72 ud af 100
Organic Search
32 ud af 100