My Home
Samlet score 59

My Home rangerer nr. 3 i sin branche

My Home rangerer nr. 25 af alle virksomheder i analysen

My Home klarer sig bedst i kategorien "Marketing automation"

My Home klarer sig dårligst i kategorien "Digital Profil"

Analyseområder


45

Digital Profil

Analysen af My Homes digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.

My Home opnår en score på 45 ud af 100, hvilket kan tilskrives den utilstrækkelige udnyttelse af brandets potentiale, samt inkonsekvent kommunikation i forhold til branding og USP'er på tværs af kanaler.

Digitale kompetencer inhouse

40 ud af 100

Brand efterspørgsel

60 ud af 100

Branding & USPer

45 ud af 100

Kommunikation af brandværdier

33 ud af 100


53

Data & AI

My Homes score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.

My Home opnår en score på 53 ud af 100, på grund af en række faktorer, herunder begrænset anvendelse af data og AI-teknologier til at skabe en mere personlig og målrettet kundeoplevelse, manglende klarhed.

Onsite personalization

40 ud af 100

Channelmix personalization

40 ud af 100

Privacy - consent, deletion

80 ud af 100


80

Marketing automation

Vurderingen af marketing automation for My Home tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.

My Home scorer 80 ud af 100, hvilket indikerer, at der er flere potentialer, der ikke er indfriet til fulde - herunder blandt andet en mangelfuld evne til at identificere og målrette specifikke segmenter af deres målgruppe samt deres begrænsede

Email analyse

46 ud af 100

Analyse af website i henhold til MA & lovgivning

93 ud af 100

MA Tracking

100 ud af 100


63

Customer Experience- & Journey

Analysen af customer experience & journey for My Home er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.

My Home opnår en score på 63 ud af 100, hvilket blandt andet kan forklares med en manglende optimering af brugeroplevelsen, og en inkonsekvent kommunikation af brandets værdier og USP'er på tværs af kanaler.

Service

62 ud af 100

Tillid

95 ud af 100

User Experience

69 ud af 100

Journey-sammenhæng

43 ud af 100

Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?

47 ud af 100


54

Digital kundeanskaffelse

Scoren for digital kundeanskaffelse for My Home er beregnet på baggrund af, hvordan virksomheden klarer sig i de respektive kanaler på search og social-området.

My Home opnår en score på 54 ud af 100, hvilket tyder på, at der er et betydeligt potentiale for forbedring inden for virksomhedens digitale kundeanskaffelsesstrategier. Dette kan skyldes utilstrækkelig optimering af søgeordsstrategier

Paid Social

77 ud af 100

Organic Social

80 ud af 100

Paid Search

33 ud af 100

Organic Search

27 ud af 100

Sammenligning med andre virksomheder

Få en personlig gennemgang af analysen

med dybere forklaringer, findings og konkrete anbefalinger