My Home rangerer nr. 3 i sin branche
My Home rangerer nr. 27 af alle virksomheder i analysen
My Home klarer sig bedst i kategorien "Marketing automation"
My Home klarer sig dårligst i kategorien "Digital Profil"
Analysen af My Homes digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
40 ud af 100
Brand efterspørgsel
60 ud af 100
Branding & USPer
45 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
33 ud af 100
My Homes score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
40 ud af 100
Channelmix personalization
40 ud af 100
Privacy - consent, deletion
80 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for My Home tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
46 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
93 ud af 100
MA Tracking
100 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for My Home er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
62 ud af 100
Tillid
95 ud af 100
User Experience
69 ud af 100
Journey-sammenhæng
43 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
47 ud af 100