Interflora rangerer nr. 3 i sin branche
Interflora rangerer nr. 56 af alle virksomheder i analysen
Interflora klarer sig bedst i kategorien "Customer Experience- & Journey"
Interflora klarer sig dårligst i kategorien "Data & AI"
Analysen af Interfloras digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
40 ud af 100
Brand efterspørgsel
60 ud af 100
Branding & USPer
45 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
76 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Interflora er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
33 ud af 100
Tillid
87 ud af 100
User Experience
74 ud af 100
Journey-sammenhæng
80 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
45 ud af 100
Interfloras score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
40 ud af 100
Channelmix personalization
40 ud af 100
Privacy - consent, deletion
50 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Interflora tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
20 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
50 ud af 100
MA Tracking
60 ud af 100