Rema rangerer nr. 4 i sin branche
Rema rangerer nr. 71 af alle virksomheder i analysen
Rema klarer sig bedst i kategorien "Digital Profil"
Rema klarer sig dårligst i kategorien "Marketing automation"
Analysen af Remas digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
40 ud af 100
Brand efterspørgsel
100 ud af 100
Branding & USPer
60 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
48 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Rema er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
49 ud af 100
Tillid
40 ud af 100
User Experience
94 ud af 100
Journey-sammenhæng
43 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
20 ud af 100
Remas score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
40 ud af 100
Channelmix personalization
20 ud af 100
Privacy - consent, deletion
50 ud af 100