Kings & Queens rangerer nr. 7 i sin branche
Kings & Queens rangerer nr. 50 af alle virksomheder i analysen
Kings & Queens klarer sig bedst i kategorien "Data & AI"
Kings & Queens klarer sig dårligst i kategorien "Marketing automation"
Analysen af Kings & Queenss digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
40 ud af 100
Brand efterspørgsel
40 ud af 100
Branding & USPer
60 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
72 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Kings & Queens er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
60 ud af 100
Tillid
20 ud af 100
User Experience
71 ud af 100
Journey-sammenhæng
54 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
57 ud af 100
Kings & Queenss score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
80 ud af 100
Channelmix personalization
20 ud af 100
Privacy - consent, deletion
70 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Kings & Queens tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
39 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
72 ud af 100
MA Tracking
20 ud af 100