Bilka (Bilkatogo)
Samlet score 61

Bilka (Bilkatogo) rangerer nr. 2 i sin branche

Bilka (Bilkatogo) rangerer nr. 22 af alle virksomheder i analysen

Bilka (Bilkatogo) klarer sig bedst i kategorien "Digital Profil"

Bilka (Bilkatogo) klarer sig dårligst i kategorien "Data & AI"

Analyseområder


79

Digital Profil

Analysen af Bilka (Bilkatogo)s digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.

Bilka (Bilkatogo) opnår en score på 79 ud af 100, hvilket kan tilskrives den utilstrækkelige udnyttelse af brandets potentiale, samt inkonsekvent kommunikation i forhold til branding og USP'er på tværs af kanaler.

Digitale kompetencer inhouse

40 ud af 100

Brand efterspørgsel

100 ud af 100

Branding & USPer

90 ud af 100

Kommunikation af brandværdier

84 ud af 100


59

Customer Experience- & Journey

Analysen af customer experience & journey for Bilka (Bilkatogo) er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.

Bilka (Bilkatogo) opnår en score på 59 ud af 100, hvilket blandt andet kan forklares med en manglende optimering af brugeroplevelsen, og en inkonsekvent kommunikation af brandets værdier og USP'er på tværs af kanaler.

Service

35 ud af 100

Tillid

81 ud af 100

User Experience

83 ud af 100

Journey-sammenhæng

37 ud af 100

Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?

60 ud af 100


43

Data & AI

Bilka (Bilkatogo)s score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.

Bilka (Bilkatogo) opnår en score på 43 ud af 100, på grund af en række faktorer, herunder begrænset anvendelse af data og AI-teknologier til at skabe en mere personlig og målrettet kundeoplevelse, manglende klarhed.

Onsite personalization

60 ud af 100

Channelmix personalization

20 ud af 100

Privacy - consent, deletion

50 ud af 100


50

Marketing automation

Vurderingen af marketing automation for Bilka (Bilkatogo) tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.

Bilka (Bilkatogo) scorer 50 ud af 100, hvilket indikerer, at der er flere potentialer, der ikke er indfriet til fulde - herunder blandt andet en mangelfuld evne til at identificere og målrette specifikke segmenter af deres målgruppe samt deres begrænsede

Email analyse

20 ud af 100

Analyse af website i henhold til MA & lovgivning

50 ud af 100

MA Tracking

80 ud af 100


75

Digital kundeanskaffelse

Scoren for digital kundeanskaffelse for Bilka (Bilkatogo) er beregnet på baggrund af, hvordan virksomheden klarer sig i de respektive kanaler på search og social-området.

Bilka (Bilkatogo) opnår en score på 75 ud af 100, hvilket tyder på, at der er et betydeligt potentiale for forbedring inden for virksomhedens digitale kundeanskaffelsesstrategier. Dette kan skyldes utilstrækkelig optimering af søgeordsstrategier

Paid Social

100 ud af 100

Organic Social

100 ud af 100

Paid Search

50 ud af 100

Organic Search

50 ud af 100

Sammenligning med andre virksomheder

Få en personlig gennemgang af analysen

med dybere forklaringer, findings og konkrete anbefalinger