Bilka (Bilkatogo) rangerer nr. 2 i sin branche
Bilka (Bilkatogo) rangerer nr. 22 af alle virksomheder i analysen
Bilka (Bilkatogo) klarer sig bedst i kategorien "Digital Profil"
Bilka (Bilkatogo) klarer sig dårligst i kategorien "Data & AI"
Analysen af Bilka (Bilkatogo)s digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
40 ud af 100
Brand efterspørgsel
100 ud af 100
Branding & USPer
90 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
84 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Bilka (Bilkatogo) er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
35 ud af 100
Tillid
81 ud af 100
User Experience
83 ud af 100
Journey-sammenhæng
37 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
60 ud af 100
Bilka (Bilkatogo)s score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
60 ud af 100
Channelmix personalization
20 ud af 100
Privacy - consent, deletion
50 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Bilka (Bilkatogo) tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
20 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
50 ud af 100
MA Tracking
80 ud af 100
Scoren for digital kundeanskaffelse for Bilka (Bilkatogo) er beregnet på baggrund af, hvordan virksomheden klarer sig i de respektive kanaler på search og social-området.
Paid Social
100 ud af 100
Organic Social
100 ud af 100
Paid Search
50 ud af 100
Organic Search
50 ud af 100