3 rangerer nr. 5 i sin branche
3 rangerer nr. 67 af alle virksomheder i analysen
3 klarer sig bedst i kategorien "Digital Profil"
3 klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"
Analysen af 3s digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
40 ud af 100
Brand efterspørgsel
40 ud af 100
Branding & USPer
65 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
64 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for 3 er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
42 ud af 100
Tillid
42 ud af 100
User Experience
60 ud af 100
Journey-sammenhæng
40 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
60 ud af 100
3s score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
20 ud af 100
Channelmix personalization
40 ud af 100
Privacy - consent, deletion
50 ud af 100