Telmore rangerer nr. 4 i sin branche
Telmore rangerer nr. 53 af alle virksomheder i analysen
Telmore klarer sig bedst i kategorien "Digital Profil"
Telmore klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"
Analysen af Telmores digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
40 ud af 100
Brand efterspørgsel
40 ud af 100
Branding & USPer
90 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
88 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Telmore er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
40 ud af 100
Tillid
90 ud af 100
User Experience
77 ud af 100
Journey-sammenhæng
31 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
20 ud af 100
Telmores score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
20 ud af 100
Channelmix personalization
60 ud af 100
Privacy - consent, deletion
50 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Telmore tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
20 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
50 ud af 100
MA Tracking
100 ud af 100