Telenor rangerer nr. 1 i sin branche
Telenor rangerer nr. 30 af alle virksomheder i analysen
Telenor klarer sig bedst i kategorien "Digital Profil"
Telenor klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"
Analysen af Telenors digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
60 ud af 100
Brand efterspørgsel
60 ud af 100
Branding & USPer
100 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
88 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Telenor er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
48 ud af 100
Tillid
90 ud af 100
User Experience
71 ud af 100
Journey-sammenhæng
43 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
93 ud af 100
Telenors score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
60 ud af 100
Channelmix personalization
20 ud af 100
Privacy - consent, deletion
50 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Telenor tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
40 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
50 ud af 100
MA Tracking
100 ud af 100