Harald Nyborg
Samlet score 62

Harald Nyborg rangerer nr. 1 i sin branche

Harald Nyborg rangerer nr. 15 af alle virksomheder i analysen

Harald Nyborg klarer sig bedst i kategorien "Digital Profil"

Harald Nyborg klarer sig dårligst i kategorien "Marketing automation"

Analyseområder


73

Digital Profil

Analysen af Harald Nyborgs digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.

Harald Nyborg opnår en score på 73 ud af 100, hvilket kan tilskrives den utilstrækkelige udnyttelse af brandets potentiale, samt inkonsekvent kommunikation i forhold til branding og USP'er på tværs af kanaler.

Digitale kompetencer inhouse

40 ud af 100

Brand efterspørgsel

100 ud af 100

Branding & USPer

75 ud af 100

Kommunikation af brandværdier

76 ud af 100


68

Customer Experience- & Journey

Analysen af customer experience & journey for Harald Nyborg er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.

Harald Nyborg opnår en score på 68 ud af 100, hvilket blandt andet kan forklares med en manglende optimering af brugeroplevelsen, og en inkonsekvent kommunikation af brandets værdier og USP'er på tværs af kanaler.

Service

38 ud af 100

Tillid

93 ud af 100

User Experience

77 ud af 100

Journey-sammenhæng

71 ud af 100

Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?

60 ud af 100


57

Data & AI

Harald Nyborgs score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.

Harald Nyborg opnår en score på 57 ud af 100, på grund af en række faktorer, herunder begrænset anvendelse af data og AI-teknologier til at skabe en mere personlig og målrettet kundeoplevelse, manglende klarhed.

Onsite personalization

60 ud af 100

Channelmix personalization

60 ud af 100

Privacy - consent, deletion

50 ud af 100


43

Marketing automation

Vurderingen af marketing automation for Harald Nyborg tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.

Harald Nyborg scorer 43 ud af 100, hvilket indikerer, at der er flere potentialer, der ikke er indfriet til fulde - herunder blandt andet en mangelfuld evne til at identificere og målrette specifikke segmenter af deres målgruppe samt deres begrænsede

Email analyse

20 ud af 100

Analyse af website i henhold til MA & lovgivning

50 ud af 100

MA Tracking

60 ud af 100


70

Digital kundeanskaffelse

Scoren for digital kundeanskaffelse for Harald Nyborg er beregnet på baggrund af, hvordan virksomheden klarer sig i de respektive kanaler på search og social-området.

Harald Nyborg opnår en score på 70 ud af 100, hvilket tyder på, at der er et betydeligt potentiale for forbedring inden for virksomhedens digitale kundeanskaffelsesstrategier. Dette kan skyldes utilstrækkelig optimering af søgeordsstrategier

Paid Social

100 ud af 100

Organic Social

80 ud af 100

Paid Search

50 ud af 100

Organic Search

50 ud af 100

Sammenligning med andre virksomheder

Få en personlig gennemgang af analysen

med dybere forklaringer, findings og konkrete anbefalinger