BR rangerer nr. 1 i sin branche
BR rangerer nr. 42 af alle virksomheder i analysen
BR klarer sig bedst i kategorien "Digital Profil"
BR klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"
Analysen af BRs digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
40 ud af 100
Brand efterspørgsel
100 ud af 100
Branding & USPer
100 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
76 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for BR er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
53 ud af 100
Tillid
47 ud af 100
User Experience
89 ud af 100
Journey-sammenhæng
51 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
93 ud af 100
BRs score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
60 ud af 100
Channelmix personalization
20 ud af 100
Privacy - consent, deletion
50 ud af 100