Whiteaway rangerer nr. 5 i sin branche
Whiteaway rangerer nr. 23 af alle virksomheder i analysen
Whiteaway klarer sig bedst i kategorien "Data & AI"
Whiteaway klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"
Analysen af Whiteaways digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
80 ud af 100
Brand efterspørgsel
40 ud af 100
Branding & USPer
70 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
84 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Whiteaway er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
68 ud af 100
Tillid
40 ud af 100
User Experience
66 ud af 100
Journey-sammenhæng
63 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
20 ud af 100
Whiteaways score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
60 ud af 100
Channelmix personalization
60 ud af 100
Privacy - consent, deletion
100 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Whiteaway tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
47 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
60 ud af 100
MA Tracking
100 ud af 100