Copenhagen Jewellery rangerer nr. 5 i sin branche
Copenhagen Jewellery rangerer nr. 80 af alle virksomheder i analysen
Copenhagen Jewellery klarer sig bedst i kategorien "Customer Experience- & Journey"
Copenhagen Jewellery klarer sig dårligst i kategorien "Marketing automation"
Analysen af Copenhagen Jewellerys digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
20 ud af 100
Brand efterspørgsel
60 ud af 100
Branding & USPer
20 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
36 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Copenhagen Jewellery er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
35 ud af 100
Tillid
58 ud af 100
User Experience
57 ud af 100
Journey-sammenhæng
31 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
20 ud af 100
Copenhagen Jewellerys score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
40 ud af 100
Channelmix personalization
20 ud af 100
Privacy - consent, deletion
50 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Copenhagen Jewellery tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
20 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
50 ud af 100
MA Tracking
20 ud af 100
Scoren for digital kundeanskaffelse for Copenhagen Jewellery er beregnet på baggrund af, hvordan virksomheden klarer sig i de respektive kanaler på search og social-området.
Paid Social
20 ud af 100
Organic Social
20 ud af 100
Paid Search
50 ud af 100
Organic Search
50 ud af 100