Matas rangerer nr. 1 i sin branche
Matas rangerer nr. 2 af alle virksomheder i analysen
Matas klarer sig bedst i kategorien "Data & AI"
Matas klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"
Analysen af Matass digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
100 ud af 100
Brand efterspørgsel
100 ud af 100
Branding & USPer
80 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
100 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Matas er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
58 ud af 100
Tillid
92 ud af 100
User Experience
97 ud af 100
Journey-sammenhæng
74 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
80 ud af 100
Matass score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
80 ud af 100
Channelmix personalization
45 ud af 100
Privacy - consent, deletion
100 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Matas tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
84 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
80 ud af 100
MA Tracking
50 ud af 100