Sportmaster rangerer nr. 1 i sin branche
Sportmaster rangerer nr. 8 af alle virksomheder i analysen
Sportmaster klarer sig bedst i kategorien "Customer Experience- & Journey"
Sportmaster klarer sig dårligst i kategorien "Marketing automation"
Analysen af Sportmasters digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
40 ud af 100
Brand efterspørgsel
40 ud af 100
Branding & USPer
85 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
95 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Sportmaster er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
66 ud af 100
Tillid
92 ud af 100
User Experience
80 ud af 100
Journey-sammenhæng
57 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
93 ud af 100
Sportmasters score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
80 ud af 100
Channelmix personalization
45 ud af 100
Privacy - consent, deletion
80 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Sportmaster tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
66 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
80 ud af 100
MA Tracking
20 ud af 100