Boligcenter.dk rangerer nr. 5 i sin branche
Boligcenter.dk rangerer nr. 57 af alle virksomheder i analysen
Boligcenter.dk klarer sig bedst i kategorien "Data & AI"
Boligcenter.dk klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"
Analysen af Boligcenter.dks digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
20 ud af 100
Brand efterspørgsel
20 ud af 100
Branding & USPer
50 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
60 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Boligcenter.dk er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
28 ud af 100
Tillid
91 ud af 100
User Experience
60 ud af 100
Journey-sammenhæng
40 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
20 ud af 100
Boligcenter.dks score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
100 ud af 100
Channelmix personalization
25 ud af 100
Privacy - consent, deletion
70 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Boligcenter.dk tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
57 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
87 ud af 100
MA Tracking
20 ud af 100