Boligcenter.dk
Samlet score 48

Boligcenter.dk rangerer nr. 5 i sin branche

Boligcenter.dk rangerer nr. 57 af alle virksomheder i analysen

Boligcenter.dk klarer sig bedst i kategorien "Data & AI"

Boligcenter.dk klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"

Analyseområder


38

Digital Profil

Analysen af Boligcenter.dks digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.

Boligcenter.dk opnår en score på 38 ud af 100, hvilket kan tilskrives den utilstrækkelige udnyttelse af brandets potentiale, samt inkonsekvent kommunikation i forhold til branding og USP'er på tværs af kanaler.

Digitale kompetencer inhouse

20 ud af 100

Brand efterspørgsel

20 ud af 100

Branding & USPer

50 ud af 100

Kommunikation af brandværdier

60 ud af 100


48

Customer Experience- & Journey

Analysen af customer experience & journey for Boligcenter.dk er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.

Boligcenter.dk opnår en score på 48 ud af 100, hvilket blandt andet kan forklares med en manglende optimering af brugeroplevelsen, og en inkonsekvent kommunikation af brandets værdier og USP'er på tværs af kanaler.

Service

28 ud af 100

Tillid

91 ud af 100

User Experience

60 ud af 100

Journey-sammenhæng

40 ud af 100

Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?

20 ud af 100


65

Data & AI

Boligcenter.dks score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.

Boligcenter.dk opnår en score på 65 ud af 100, på grund af en række faktorer, herunder begrænset anvendelse af data og AI-teknologier til at skabe en mere personlig og målrettet kundeoplevelse, manglende klarhed.

Onsite personalization

100 ud af 100

Channelmix personalization

25 ud af 100

Privacy - consent, deletion

70 ud af 100


55

Marketing automation

Vurderingen af marketing automation for Boligcenter.dk tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.

Boligcenter.dk scorer 55 ud af 100, hvilket indikerer, at der er flere potentialer, der ikke er indfriet til fulde - herunder blandt andet en mangelfuld evne til at identificere og målrette specifikke segmenter af deres målgruppe samt deres begrænsede

Email analyse

57 ud af 100

Analyse af website i henhold til MA & lovgivning

87 ud af 100

MA Tracking

20 ud af 100


35

Digital kundeanskaffelse

Scoren for digital kundeanskaffelse for Boligcenter.dk er beregnet på baggrund af, hvordan virksomheden klarer sig i de respektive kanaler på search og social-området.

Boligcenter.dk opnår en score på 35 ud af 100, hvilket tyder på, at der er et betydeligt potentiale for forbedring inden for virksomhedens digitale kundeanskaffelsesstrategier. Dette kan skyldes utilstrækkelig optimering af søgeordsstrategier

Paid Social

46 ud af 100

Organic Social

30 ud af 100

Paid Search

33 ud af 100

Organic Search

29 ud af 100

Sammenligning med andre virksomheder

Få en personlig gennemgang af analysen

med dybere forklaringer, findings og konkrete anbefalinger