Bahne
Samlet score 65

Bahne rangerer nr. 3 i sin branche

Bahne rangerer nr. 9 af alle virksomheder i analysen

Bahne klarer sig bedst i kategorien "Marketing automation"

Bahne klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"

Analyseområder


74

Digital Profil

Analysen af Bahnes digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.

Bahne opnår en score på 74 ud af 100, hvilket kan tilskrives den utilstrækkelige udnyttelse af brandets potentiale, samt inkonsekvent kommunikation i forhold til branding og USP'er på tværs af kanaler.

Digitale kompetencer inhouse

60 ud af 100

Brand efterspørgsel

80 ud af 100

Branding & USPer

65 ud af 100

Kommunikation af brandværdier

90 ud af 100


58

Customer Experience- & Journey

Analysen af customer experience & journey for Bahne er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.

Bahne opnår en score på 58 ud af 100, hvilket blandt andet kan forklares med en manglende optimering af brugeroplevelsen, og en inkonsekvent kommunikation af brandets værdier og USP'er på tværs af kanaler.

Service

40 ud af 100

Tillid

55 ud af 100

User Experience

63 ud af 100

Journey-sammenhæng

46 ud af 100

Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?

87 ud af 100


70

Data & AI

Bahnes score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.

Bahne opnår en score på 70 ud af 100, på grund af en række faktorer, herunder begrænset anvendelse af data og AI-teknologier til at skabe en mere personlig og målrettet kundeoplevelse, manglende klarhed.

Onsite personalization

80 ud af 100

Channelmix personalization

50 ud af 100

Privacy - consent, deletion

80 ud af 100


76

Marketing automation

Vurderingen af marketing automation for Bahne tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.

Bahne scorer 76 ud af 100, hvilket indikerer, at der er flere potentialer, der ikke er indfriet til fulde - herunder blandt andet en mangelfuld evne til at identificere og målrette specifikke segmenter af deres målgruppe samt deres begrænsede

Email analyse

77 ud af 100

Analyse af website i henhold til MA & lovgivning

50 ud af 100

MA Tracking

100 ud af 100


47

Digital kundeanskaffelse

Scoren for digital kundeanskaffelse for Bahne er beregnet på baggrund af, hvordan virksomheden klarer sig i de respektive kanaler på search og social-området.

Bahne opnår en score på 47 ud af 100, hvilket tyder på, at der er et betydeligt potentiale for forbedring inden for virksomhedens digitale kundeanskaffelsesstrategier. Dette kan skyldes utilstrækkelig optimering af søgeordsstrategier

Paid Social

46 ud af 100

Organic Social

55 ud af 100

Paid Search

44 ud af 100

Organic Search

42 ud af 100

Sammenligning med andre virksomheder

Få en personlig gennemgang af analysen

med dybere forklaringer, findings og konkrete anbefalinger