Kop og kande rangerer nr. 1 i sin branche
Kop og kande rangerer nr. 4 af alle virksomheder i analysen
Kop og kande klarer sig bedst i kategorien "Data & AI"
Kop og kande klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"
Analysen af Kop og kandes digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
40 ud af 100
Brand efterspørgsel
80 ud af 100
Branding & USPer
80 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
64 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Kop og kande er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
55 ud af 100
Tillid
93 ud af 100
User Experience
69 ud af 100
Journey-sammenhæng
57 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
100 ud af 100
Kop og kandes score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
100 ud af 100
Channelmix personalization
60 ud af 100
Privacy - consent, deletion
100 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Kop og kande tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
78 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
93 ud af 100
MA Tracking
20 ud af 100