Kop og kande
Samlet score 69

Kop og kande rangerer nr. 1 i sin branche

Kop og kande rangerer nr. 4 af alle virksomheder i analysen

Kop og kande klarer sig bedst i kategorien "Data & AI"

Kop og kande klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"

Analyseområder


66

Digital Profil

Analysen af Kop og kandes digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.

Kop og kande opnår en score på 66 ud af 100, hvilket kan tilskrives den utilstrækkelige udnyttelse af brandets potentiale, samt inkonsekvent kommunikation i forhold til branding og USP'er på tværs af kanaler.

Digitale kompetencer inhouse

40 ud af 100

Brand efterspørgsel

80 ud af 100

Branding & USPer

80 ud af 100

Kommunikation af brandværdier

64 ud af 100


75

Customer Experience- & Journey

Analysen af customer experience & journey for Kop og kande er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.

Kop og kande opnår en score på 75 ud af 100, hvilket blandt andet kan forklares med en manglende optimering af brugeroplevelsen, og en inkonsekvent kommunikation af brandets værdier og USP'er på tværs af kanaler.

Service

55 ud af 100

Tillid

93 ud af 100

User Experience

69 ud af 100

Journey-sammenhæng

57 ud af 100

Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?

100 ud af 100


87

Data & AI

Kop og kandes score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.

Kop og kande opnår en score på 87 ud af 100, på grund af en række faktorer, herunder begrænset anvendelse af data og AI-teknologier til at skabe en mere personlig og målrettet kundeoplevelse, manglende klarhed.

Onsite personalization

100 ud af 100

Channelmix personalization

60 ud af 100

Privacy - consent, deletion

100 ud af 100


64

Marketing automation

Vurderingen af marketing automation for Kop og kande tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.

Kop og kande scorer 64 ud af 100, hvilket indikerer, at der er flere potentialer, der ikke er indfriet til fulde - herunder blandt andet en mangelfuld evne til at identificere og målrette specifikke segmenter af deres målgruppe samt deres begrænsede

Email analyse

78 ud af 100

Analyse af website i henhold til MA & lovgivning

93 ud af 100

MA Tracking

20 ud af 100


52

Digital kundeanskaffelse

Scoren for digital kundeanskaffelse for Kop og kande er beregnet på baggrund af, hvordan virksomheden klarer sig i de respektive kanaler på search og social-området.

Kop og kande opnår en score på 52 ud af 100, hvilket tyder på, at der er et betydeligt potentiale for forbedring inden for virksomhedens digitale kundeanskaffelsesstrategier. Dette kan skyldes utilstrækkelig optimering af søgeordsstrategier

Paid Social

77 ud af 100

Organic Social

60 ud af 100

Paid Search

43 ud af 100

Organic Search

29 ud af 100

Sammenligning med andre virksomheder

Få en personlig gennemgang af analysen

med dybere forklaringer, findings og konkrete anbefalinger