Sinnerup rangerer nr. 6 i sin branche
Sinnerup rangerer nr. 40 af alle virksomheder i analysen
Sinnerup klarer sig bedst i kategorien "Data & AI"
Sinnerup klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"
Analysen af Sinnerups digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
20 ud af 100
Brand efterspørgsel
60 ud af 100
Branding & USPer
50 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
76 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Sinnerup er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
50 ud af 100
Tillid
56 ud af 100
User Experience
86 ud af 100
Journey-sammenhæng
63 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
47 ud af 100
Sinnerups score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
60 ud af 100
Channelmix personalization
75 ud af 100
Privacy - consent, deletion
80 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Sinnerup tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
69 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
53 ud af 100
MA Tracking
20 ud af 100