Sinnerup
Samlet score 54

Sinnerup rangerer nr. 6 i sin branche

Sinnerup rangerer nr. 40 af alle virksomheder i analysen

Sinnerup klarer sig bedst i kategorien "Data & AI"

Sinnerup klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"

Analyseområder


52

Digital Profil

Analysen af Sinnerups digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.

Sinnerup opnår en score på 52 ud af 100, hvilket kan tilskrives den utilstrækkelige udnyttelse af brandets potentiale, samt inkonsekvent kommunikation i forhold til branding og USP'er på tværs af kanaler.

Digitale kompetencer inhouse

20 ud af 100

Brand efterspørgsel

60 ud af 100

Branding & USPer

50 ud af 100

Kommunikation af brandværdier

76 ud af 100


60

Customer Experience- & Journey

Analysen af customer experience & journey for Sinnerup er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.

Sinnerup opnår en score på 60 ud af 100, hvilket blandt andet kan forklares med en manglende optimering af brugeroplevelsen, og en inkonsekvent kommunikation af brandets værdier og USP'er på tværs af kanaler.

Service

50 ud af 100

Tillid

56 ud af 100

User Experience

86 ud af 100

Journey-sammenhæng

63 ud af 100

Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?

47 ud af 100


72

Data & AI

Sinnerups score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.

Sinnerup opnår en score på 72 ud af 100, på grund af en række faktorer, herunder begrænset anvendelse af data og AI-teknologier til at skabe en mere personlig og målrettet kundeoplevelse, manglende klarhed.

Onsite personalization

60 ud af 100

Channelmix personalization

75 ud af 100

Privacy - consent, deletion

80 ud af 100


47

Marketing automation

Vurderingen af marketing automation for Sinnerup tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.

Sinnerup scorer 47 ud af 100, hvilket indikerer, at der er flere potentialer, der ikke er indfriet til fulde - herunder blandt andet en mangelfuld evne til at identificere og målrette specifikke segmenter af deres målgruppe samt deres begrænsede

Email analyse

69 ud af 100

Analyse af website i henhold til MA & lovgivning

53 ud af 100

MA Tracking

20 ud af 100


40

Digital kundeanskaffelse

Scoren for digital kundeanskaffelse for Sinnerup er beregnet på baggrund af, hvordan virksomheden klarer sig i de respektive kanaler på search og social-området.

Sinnerup opnår en score på 40 ud af 100, hvilket tyder på, at der er et betydeligt potentiale for forbedring inden for virksomhedens digitale kundeanskaffelsesstrategier. Dette kan skyldes utilstrækkelig optimering af søgeordsstrategier

Paid Social

26 ud af 100

Organic Social

73 ud af 100

Paid Search

37 ud af 100

Organic Search

24 ud af 100

Sammenligning med andre virksomheder

Få en personlig gennemgang af analysen

med dybere forklaringer, findings og konkrete anbefalinger