BoConcept
Samlet score 54

BoConcept rangerer nr. 4 i sin branche

BoConcept rangerer nr. 41 af alle virksomheder i analysen

BoConcept klarer sig bedst i kategorien "Marketing automation"

BoConcept klarer sig dårligst i kategorien "Data & AI"

Analyseområder


63

Digital Profil

Analysen af BoConcepts digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.

BoConcept opnår en score på 63 ud af 100, hvilket kan tilskrives den utilstrækkelige udnyttelse af brandets potentiale, samt inkonsekvent kommunikation i forhold til branding og USP'er på tværs af kanaler.

Digitale kompetencer inhouse

80 ud af 100

Brand efterspørgsel

60 ud af 100

Branding & USPer

35 ud af 100

Kommunikation af brandværdier

75 ud af 100


44

Customer Experience- & Journey

Analysen af customer experience & journey for BoConcept er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.

BoConcept opnår en score på 44 ud af 100, hvilket blandt andet kan forklares med en manglende optimering af brugeroplevelsen, og en inkonsekvent kommunikation af brandets værdier og USP'er på tværs af kanaler.

Service

29 ud af 100

Tillid

37 ud af 100

User Experience

75 ud af 100

Journey-sammenhæng

40 ud af 100

Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?

40 ud af 100


40

Data & AI

BoConcepts score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.

BoConcept opnår en score på 40 ud af 100, på grund af en række faktorer, herunder begrænset anvendelse af data og AI-teknologier til at skabe en mere personlig og målrettet kundeoplevelse, manglende klarhed.

Onsite personalization

40 ud af 100

Channelmix personalization

20 ud af 100

Privacy - consent, deletion

60 ud af 100


71

Marketing automation

Vurderingen af marketing automation for BoConcept tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.

BoConcept scorer 71 ud af 100, hvilket indikerer, at der er flere potentialer, der ikke er indfriet til fulde - herunder blandt andet en mangelfuld evne til at identificere og målrette specifikke segmenter af deres målgruppe samt deres begrænsede

Email analyse

60 ud af 100

Analyse af website i henhold til MA & lovgivning

53 ud af 100

MA Tracking

100 ud af 100


50

Digital kundeanskaffelse

Scoren for digital kundeanskaffelse for BoConcept er beregnet på baggrund af, hvordan virksomheden klarer sig i de respektive kanaler på search og social-området.

BoConcept opnår en score på 50 ud af 100, hvilket tyder på, at der er et betydeligt potentiale for forbedring inden for virksomhedens digitale kundeanskaffelsesstrategier. Dette kan skyldes utilstrækkelig optimering af søgeordsstrategier

Paid Social

47 ud af 100

Organic Social

65 ud af 100

Paid Search

20 ud af 100

Organic Search

67 ud af 100

Sammenligning med andre virksomheder

Få en personlig gennemgang af analysen

med dybere forklaringer, findings og konkrete anbefalinger