Luxo Living rangerer nr. 7 i sin branche
Luxo Living rangerer nr. 47 af alle virksomheder i analysen
Luxo Living klarer sig bedst i kategorien "Marketing automation"
Luxo Living klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"
Analysen af Luxo Livings digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
20 ud af 100
Brand efterspørgsel
20 ud af 100
Branding & USPer
50 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
60 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Luxo Living er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
38 ud af 100
Tillid
97 ud af 100
User Experience
71 ud af 100
Journey-sammenhæng
54 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
20 ud af 100
Luxo Livings score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
60 ud af 100
Channelmix personalization
40 ud af 100
Privacy - consent, deletion
80 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Luxo Living tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
60 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
53 ud af 100
MA Tracking
100 ud af 100