Samsøe & Samsøe rangerer nr. 3 i sin branche
Samsøe & Samsøe rangerer nr. 17 af alle virksomheder i analysen
Samsøe & Samsøe klarer sig bedst i kategorien "Marketing automation"
Samsøe & Samsøe klarer sig dårligst i kategorien "Digital kundeanskaffelse"
Analysen af Samsøe & Samsøes digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
40 ud af 100
Brand efterspørgsel
60 ud af 100
Branding & USPer
65 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
68 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Samsøe & Samsøe er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
51 ud af 100
Tillid
46 ud af 100
User Experience
74 ud af 100
Journey-sammenhæng
63 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
100 ud af 100
Samsøe & Samsøes score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
80 ud af 100
Channelmix personalization
30 ud af 100
Privacy - consent, deletion
100 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Samsøe & Samsøe tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
66 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
84 ud af 100
MA Tracking
40 ud af 100