Power rangerer nr. 1 i sin branche
Power rangerer nr. 5 af alle virksomheder i analysen
Power klarer sig bedst i kategorien "Customer Experience- & Journey"
Power klarer sig dårligst i kategorien "Marketing automation"
Analysen af Powers digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.
Digitale kompetencer inhouse
60 ud af 100
Brand efterspørgsel
60 ud af 100
Branding & USPer
80 ud af 100
Kommunikation af brandværdier
96 ud af 100
Analysen af customer experience & journey for Power er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.
Service
66 ud af 100
Tillid
82 ud af 100
User Experience
77 ud af 100
Journey-sammenhæng
69 ud af 100
Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?
93 ud af 100
Powers score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.
Onsite personalization
60 ud af 100
Channelmix personalization
60 ud af 100
Privacy - consent, deletion
100 ud af 100
Vurderingen af marketing automation for Power tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.
Email analyse
53 ud af 100
Analyse af website i henhold til MA & lovgivning
48 ud af 100
MA Tracking
20 ud af 100