Power
Samlet score 68

Power rangerer nr. 1 i sin branche

Power rangerer nr. 5 af alle virksomheder i analysen

Power klarer sig bedst i kategorien "Customer Experience- & Journey"

Power klarer sig dårligst i kategorien "Marketing automation"

Analyseområder


74

Digital Profil

Analysen af Powers digitale profil er blandt andet baseret på virksomhedens interne digitale kompetencer, brandets efterspørgsel samt evnen til at kommunikere virksomhedens brand og USPer på egne platforme og på tværs af kanaler.

Power opnår en score på 74 ud af 100, hvilket kan tilskrives den utilstrækkelige udnyttelse af brandets potentiale, samt inkonsekvent kommunikation i forhold til branding og USP'er på tværs af kanaler.

Digitale kompetencer inhouse

60 ud af 100

Brand efterspørgsel

60 ud af 100

Branding & USPer

80 ud af 100

Kommunikation af brandværdier

96 ud af 100


77

Customer Experience- & Journey

Analysen af customer experience & journey for Power er baseret på virksomhedens evne til blandt andet at leve op til state of the art på kundeserviceområdet samt en vurdering af brugervenligheden og journeysammenhængen i kanalerne.

Power opnår en score på 77 ud af 100, hvilket blandt andet kan forklares med en manglende optimering af brugeroplevelsen, og en inkonsekvent kommunikation af brandets værdier og USP'er på tværs af kanaler.

Service

66 ud af 100

Tillid

82 ud af 100

User Experience

77 ud af 100

Journey-sammenhæng

69 ud af 100

Omnichannel: Er der link mellem fysiske butikker og netbutik?

93 ud af 100


73

Data & AI

Powers score for Data og AI er blandt andet baseret på virksomhedens brug af data til personalisering både on site og i kanalerne og i hvilken udstrækning virksomheden er i stand til at udnytte de muligheder, der er tilgængelige på området.

Power opnår en score på 73 ud af 100, på grund af en række faktorer, herunder begrænset anvendelse af data og AI-teknologier til at skabe en mere personlig og målrettet kundeoplevelse, manglende klarhed.

Onsite personalization

60 ud af 100

Channelmix personalization

60 ud af 100

Privacy - consent, deletion

100 ud af 100


40

Marketing automation

Vurderingen af marketing automation for Power tager udgangspunkt i virksomhedens evne til at implementere best practice og udnytte MA som en driver på flere kanaler.

Power scorer 40 ud af 100, hvilket indikerer, at der er flere potentialer, der ikke er indfriet til fulde - herunder blandt andet en mangelfuld evne til at identificere og målrette specifikke segmenter af deres målgruppe samt deres begrænsede

Email analyse

53 ud af 100

Analyse af website i henhold til MA & lovgivning

48 ud af 100

MA Tracking

20 ud af 100


75

Digital kundeanskaffelse

Scoren for digital kundeanskaffelse for Power er beregnet på baggrund af, hvordan virksomheden klarer sig i de respektive kanaler på search og social-området.

Power opnår en score på 75 ud af 100, hvilket tyder på, at der er et betydeligt potentiale for forbedring inden for virksomhedens digitale kundeanskaffelsesstrategier. Dette kan skyldes utilstrækkelig optimering af søgeordsstrategier

Paid Social

91 ud af 100

Organic Social

63 ud af 100

Paid Search

90 ud af 100

Organic Search

56 ud af 100

Sammenligning med andre virksomheder

Få en personlig gennemgang af analysen

med dybere forklaringer, findings og konkrete anbefalinger